2015. január 7., szerda

Onchao torta


A póni téma - már említettem párszor - gyakran utolér, talán mert csupa apró leányzóval vagyok körülvéve. :-)) Most a Mia és én sorozatból Onchao pónit kellett megformáznom egy kisebb, 16 szeletes csokitortán. Nézegettem pár képet róla a neten, egy hófehér ló aranysárga sörénnyel, amiben színes kövek vannak. A szarva narancsos színű és még szárnyai is vannak, igazi meseló.

Karácsonykor készült a torta, így a hóhiányt a tortán ezüstre mázolt hópelyhekkel kompenzáltam. A szárnyak széle is ezüstös színt kapott, hogy ne olvadjon össze a fehér ló a szintén fehér alappal.

Szerintem meseszerű és aranyos lett a végeredmény, legalább is minden kislány ezt állította mellettem. :-D 


5 megjegyzés:

Csigabige írta...

Nagyon szép lett ez a pónitorta (is)! Biztos nagyon örült neki az ünnepelt! :)

Hankka írta...

Boldog Új Évet! :) Nagyon-nagyon szép lett a torta, és kivételesen én is képben vagyok, ezt a mesét ismerem, bér ilyen részletességgel még soha nem figyeltem meg Onchao-t. :D

Luca írta...

Szerintem is nagyon jó lett. Sosem mondtam volna róla, hogy csoki torta. Egy időben nálunk is a póni volt a sláger.

teller-cake írta...

Köszönöm lányok! :-)

Vanilin írta...

Csodaszép lett! :)