2015. december 8., kedd

Minion capcake csokis-banánosan


Marci keresztfiamnak ígértem az augusztusi szülinapjára, hogy kapt tőlem egy minion tortát. Ízben csokis-banánosat kért, mert állítólag ezeknek a sárga izéknek a banán a kedvencük. A nagy hőség és a távolság miatt a szülinapra nem jött össze torta, így maradt a Márton napi köszöntés. Ha már névnap, akkor inkább apró tortácskák mellett döntöttem a készítésnél.

Pontos receptet most nem írok, mert így készítettem:
  • Sütöttem éppen egy kisebb csokitortát, aminek a piskótájából "elcsenem" pár kanálnyit papír muffin kapszlik aljába.
  • Minden kosárkában a tésztába egy banánkarikát nyomtam. Így sütöttem készre.
  • A csokikrémből is elvettem a tortánál és teletöltöttem vele a kapszlikat.
  • Hűtés után színes házi fondán korongokkal dekoráltam. Ez volt a leghosszadalmasabb rész, de megérte! :-DD

Isten éltessen Marci sokáig még egyszer! :-)


5 megjegyzés:

Katalin írta...

De jópofák! :-)
Isten éltesse Marcit, ő is tudja már, hogy mi a finom :-)

tejszínhab írta...

Banana, banana! Azt hiszem, a minionok körében is sikert aratnának a muffinjaid :))

Györgyi írta...

Tök jól néznek ki:) Gondolom elpepecseltél vele egy darabig, de a gyerekek kedvéért az ember sok dologra képes :)

Luca írta...

Szuperek lettek. Csoda ügyes vagy!

marisz57 írta...

Jaj, nagyon-nagyon jól néznek ki! a gyerekeid büszkék lehetnek az anyukájukra! :)